Meniu Închide

Politică de confidențialitate

Informare cu privire la politica de confidențialitate și de protecție a datelor cu caracter personal

Versiunea: 1.1

Suntem Asociația SUPRA, și ne puteți contacta oricând. Respectăm dintotdeauna și din principiu dreptul dumneavoastră la viață privată, iar website-ul nostru a fost conceput pentru a vă respecta acest drept, precum și pentru a păstra datele dumneavoastră în siguranță. Pentru ca să puteți beneficia de informări legate de problematica obezității și supraponderii și pentru ca serviciile pe care vi le oferim, inclusiv online, să funcționeze corespunzător pentru dumneavoastră, suntem nevoiți să colectăm și unele date cu caracter personal; vă asigurăm că toate datele pe care le colectăm sunt menținute la minimul necesar și ne bazăm pe temeiuri legale.

Utilizând oricare dintre serviciile oferite de Asociația SUPRA sunteți de acord să citiți și să înțelegeți politica noastră privind confidențialitatea și protecția datelor și, în cazul în care vă rezumați la accesarea site-ului, politica noastră privind cookie-urile, după cum urmează. Pentru a vă asigura că totul este ușor de citit, am inclus pentru fiecare aspect un titlu și o scurtă explicație simplă.

Ștergerea cookie-urilor

Pentru a vă oferi o experiență de vizitare plăcută în site-ul nostru, folosim mici fișiere, numite cookie-uri, pe care le plasăm pe calculatoarele dumneavoastră. Fără acestea, de exemplu, site-ul vă poate deranja cu ferestre de dialog cu același mesaj la fiecare vizită. Puteți șterge chiar acum toate datele din cookie-urile noastre, folosind funcția de ștergere individuală a cookie-urilor pe care o găsiți în lista de opțiuni a browserului dumneavoastră.

Ca să vedeți care sunt cookie-urile de pe site-ul nostru și să aflați mai mult despre ele, dați click aici: Politica de cookies.

Ce înseamnă date cu caracter personal?

Date cu caracter personal se consideră a fi acele date care sunt legate de o persoană și care fac posibilă identificarea acelei persoane prin legătura dintre persoana respectivă și aspectul care o poate identifica. Exemple de astfel de date: nume și prenume, IP, adresă de e-mail, imaginea video sau foto care permite identificarea persoanei etc.

Ce date colectăm?

Datele personale pe care le colectăm sunt cele pe care ni le furnizați în vederea accesului la materialele educaționale și la produsele din Charity Shop-ul asociației și serviciile noastre (terapii, grupuri de sprijin,  evenimente), respectiv la transmisiile ocazionale ale newsletterului nostru. De asemenea, prelucrăm datele cu caracter personal din Formularul 230.

La modul general, colectăm și prelucrăm următoarele date cu caracter personal: numele și prenumele, adresa (adresele) de e-mail, numărul de telefon pe care ni-l furnizați (de serviciu / personal), adresa IP doar în cazul în care ne lăsați comentarii (în scopul combaterii spamului).

În cazul copiilor care beneficiază de serviciile asociației, colectăm și prelucrăm doar datele necesare pentru desfășurarea în bune condiții a serviciilor și le folosim cu bună credință și discreție, exclusiv în scopurile: asigurării serviciilor adecvate pentru fiecare caz în parte și al instruirii personalului asociației cu privire la specificul fiecărui caz, în vederea asigurării serviciilor în mod optim.

În cazul procedurilor pentru colectarea și depunerea formularelor 230, colectăm și prelucrăm datele solicitate de statul român, adică nume complet, date de contact (telefon, e-mail), adresa din cartea de identitate, CNP, semnătura olografă. Nu folosim aceste date în niciun alt scop și le păstrăm securizat doar pentru perioada strict necesară (până când ANAF confirmă formularele prin viramentul sumelor în contul Asociației SUPRA și, în cazul formularelor bifate pentru 2 ani, încă un an).

Datele pe care le prelucrăm atunci când folosiți serviciile noastre

Exemple:

  • plasăm cookies pe device-ul dumneavoastră. Acestea sunt fișiere de mici dimensiuni, care rețin faptul că ați accesat website-ul nostru, cu scopul de a vă oferi o experiență mai plăcută și mai utilă în site-ul nostru, spre exemplu, pentru a afla care pagini vă interesează mai mult și ce conținut preferați să primiți de la noi);
  • avem nevoie de datele dumneavoastră de contact atunci când ne contactați, ca să vă putem răspunde;
  • avem nevoie de e-mailul dumneavoastră dacă doriți să primiți newsletterul nostru;
  • în cazul în care doriți o amintire din Charity Shop și faceți o donație, avem nevoie de datele complete de livrare, care sunt cerute de firmele de curierat;
  • dacă descărcați un material educațional, avem nevoie de adresa de e-mail pentru a trimite materialul, nume și prenume pentru adresare și orașul pentru a identifica zonele unde există o nevoie sau interes mai mare pentru materialele noastre;
  • în cazul încheierii de contracte, avem nevoie de datele uzuale pentru acest tip de documente;
  • dacă doriți să ne ajutați cu 3.5% din impozitul datorat statului și ne delegați misiunea de a depune formularul dumneavoastră la ANAF, avem nevoie pentru generarea formularului  de numele dumneavoastră complet, date de contact (telefon, e-mail), adresa din cartea de identitate, CNP și semnătura olografă (acestea fiind datele prevăzute în formularul 230);
  • dacă doriți să fiți voluntar, avem nevoie de datele necesare contractului de voluntariat; la fel și dacă doriți să deveniți membru al asociației.

De ce prelucrăm aceste date

Prelucrăm aceste date în scopul legitim al îndeplinirii misiunii, obiectivelor și obiectului nostru de activitate ca asociație, inclusiv:

  • pentru a vă oferi materialele și serviciile pe care le doriți;
  • pentru a realiza statistici și măsurători care să ne ajute să înțelegem cum putem îmbunătăți calitatea serviciilor pe care vi le oferim;
  • pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor noastre și pentru a dezvolta altele noi;
  • pentru a vă facilita accesul la serviciile și materialele noastre;
  • pentru a vă oferi o amintire cu ocazia donațiilor făcute;
  • pentru a vă oferi informări legate de servicii care v-ar putea interesa, precum și despre oferte speciale și gratuități;
  • pentru a desfășura campanii și proceduri necesare pentru strângerea de fonduri, atât de necesare desfășurării activităților asociației;
  • pentru a asigura o securitate îmbunătățită și a vă proteja împotriva posibilelor atacuri informatice, fraudei, abuzului.

Dețineți controlul asupra modului în care vă sunt folosite datele și aveți drepturi

Spre exemplu, când ați accesat site-ul nostru ați acceptat faptul că folosim cookies. Dacă însă vă răzgândiți, puteți să gestionați cookie-urile din browserul dumneavoastră și să nu acceptați plasarea lor pe calculatorul dumneavoastră la o accesare viitoare.

Aveți dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de rectificare a datelor, dreptul de ștergere a datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării datelor, dreptul la opoziție, dreptul la portabilitatea datelor în formate uzuale, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatizate, inclusiv profilare, dreptul de a vă adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și justiției.

Dacă doriți să vedeți care sunt datele pe care ni le-ați furnizat, ne puteți întreba oricând care sunt acestea, dar nu mai des de o dată pe an, și puteți să le actualizați, să le primiți în format uzual (CSV, PDF, TXT, DOC) sau să solicitați în orice moment ștergerea acestora sau încetarea utilizării datelor dumneavoastră. Puteți face toate acestea contactându-ne – detalii de contact, aici »

Totuși, trebuie să știți că, în cazul în care solictați ștergerea datelor, dacă ulterior veți dori să beneficiați de serviciile oferite de Asociația SUPRA, offline sau prin intermediul site-ului, va trebui să ne furnizați aceste date din nou. Trebuie să mai știți și că suntem obligați legal să păstrăm anumite date (de exemplu, cele din contracte și facturi fiscale) – pe acestea nu avem dreptul să le ștergem și nici să le distrugem decât după ce trece perioada minimă obligatorie legal pentru păstrarea acestora, care este diferită în fiecare caz în parte.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră?

La modul general, stocăm pe o perioadă de 36 de luni de la încetarea necesității prelucrării (de exemplu, dacă nu mai comunicați în niciun fel cu noi timp de trei ani, vom șterge datele dumneavoastră, dar dacă reveniți, acestea vor fi colectate din nou).

Înregistrările video și audio ale conferințelor și evenimentelor noastre sunt păstrate pe o perioadă de 15 ani, și le putem folosi pentru instruirea terapeuților, trainerilor și voluntarilor noștri și pentru promovarea asociației și a evenimentelor organizate de noi. Vă asigurăm că nu păstrăm aceste înregistrări în mod abuziv sau mai mult decât este strict necesar.

E-mailul cu care v-ați înscris la newsletter este șters la cerere, folosind linkul de Unsubscribe din fiecare newsletter – dacă v-ați dezabonat și doriți să primiți din nou newsletterele noastre, va trebui să vă reabonați.

Formularele 230 completate le păstrăm până când nu mai este necesară păstrarea lor ca dovadă pentru ANAF, adică până la virarea sumelor corespunzătoare în contul Asociației SUPRA, pe o perioadă ce nu depășește 24-36 de luni (formularele care au bifate opțiunea pe 2 ani se păstrează un an în plus).

Cookie-urile le păstrăm doar 30 de zile, apoi vă vom întreba din nou dacă sunteți de acord cu ele, la prima vizită pe site-ul nostru.

Datele dumneavoastră sunt în siguranță cu noi

Nu punem datele dumneavoastră la dispoziția terțelor părți decât în condițiile prevăzute de lege, către entitățile împuternicite în cadrul contractelor realizate în vederea îndeplinirii obiectului nostru de activitate în condiții optime, și cu respectarea drepturilor dumneavoastră. Sub nicio formă nu vindem datele dumneavoastră, nici individual, nici ca parte a unei baze de date.

Vă protejăm suplimentar

Website-ul nostru este găzduit în condiții de securitate ISO 27001, și folosește tehnologii SSL, care asigură criptarea formularelor, pentru un plus de protecție.

*

În cazul în care considerați că nu procedăm corect în ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți să vă adresați autorităților competente, aici: http://www.dataprotection.ro/

 

Istoric modificări:

Versiunea: 1.o – prima publicare
Versiunea: 1.1 – 2021.03.10 – editări minore (am adăugat link către Politica de cookies)
Versiunea 1.2 – 2020.02.08 – revizuire periodică. Am clarificat drepturile subiectului, am adăugat mențiunile necesare după introducerea în site a formularului 230 cu completare online.